Kontinuálne vzdelávanie
Získané kredity za kontinuálne vzdelávanie v roku 2013
informácia v zmysle §47a, ods.13 a §61a, odst.10 Zákona č. 317/2009 Z.z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov
( stav k 31.1.2014)
Meno a priezvisko | Názov vzdelávacej aktivity, resp. programu kontinuálneho vzdelávania | Poskytovateľ vzdelávania | Počet kreditov | Téma záverečnej práce, poznámky | |
Balej Peter | Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Slnečná sústava | |
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Kinematika-videometria | ||
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem.okruh | ||
Barčáková Daniela | Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Skloňovanie prídavných mien | |
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Rusko | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Voľný čas | ||
Rozšírenie ped. spôsobilosti v nemeckom jazyku | 60 | Priznané kredity podľa §47a odst.4 zákona 317/2009 Z.z. | |||
Belokostolská Soňa | Využitie interaktívnej tabule vo vyučovaní | III.ZŠ Prievidza | 12 | Kubizmus a Picasso | |
Riešenie konfliktných situácii v ped. činnosti učiteľa | Andragos PX | 8 | Konflikty v triede | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa-zvuk,video,gafika | Andragos PX | 10 | Ilustrácia Ex Libris | ||
Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Zaujímavosti zo života triedy Mgr. Sone Belokostolskej | ||
Učiť moderne,inovatívne,kreatívne | ZŠ s MŠ Šintava | 15 | Tvoríme s Picassom | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Podstatné mená | ||
Bošková Valéria | Interaktívna tabuľa v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 12 | Helenistické obdobie | |
Využitie interaktívnej tabule vo vyučovaní | III.ZŠ Prievidza | 12 | Grécke umenie | ||
Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Moja škola - Gymnázium Považská Bystrica | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa-zvuk,video,gafika | Andragos PX | 10 | Rímske cisárstvo | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa | Andragos PX | 8 | Náboženstvo a kultúra Ríma | ||
Riešenie konfliktných situácii v ped. činnosti učiteľa | Andragos PX | 8 | Výchovné problémy na hodinách | ||
Bušíková Mariana | Využivanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Minulý jednotný čas | |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem.okruh | ||
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Veľkonočné zvyky a tradície na Slovensku a Veľkej Británii | ||
Využitie interaktívnej tabule vo vyučovaní | MPC Bratislava | 8 | Prezentácia vlastných ukážok | ||
Cudrák Anton | Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Matematická pravdepodobnosť | |
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Výroková logika | ||
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem.okruh | ||
Čížová Viera | Využitie interaktívnej tabule vo vyučovaní | MPC Bratislava | 8 | Prezentácia vlastných ukážok | |
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Štýl | ||
Vykonanie štátnej jazykovej skúšky z anglického jazyka | Priznané kredity podľa §61a odst.10 zákona 317/2009 Z.z. | ||||
Foltin Jozef | Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Pohyby Zeme | |
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Obyvateľstvo a sídla Slovenska | ||
Základy lezenie na skalách a umelých stenách | MPC Bratislava | 6 | Metodický výstup so skupinou cvičiteľov. | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Poloha štátneho územia a prírodné podmienky | ||
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem. okruh | ||
Foltinová Eva | Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Štatistika | |
Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Postupnosti | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Kružnica | ||
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem. okruh | ||
Fecková Viera | Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Healthy lifestyle | |
Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Zdravie | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Modálne slovesá | ||
Využitie interaktívnej tabule vo vyučovaní | MPC Bratislava | 8 | Prezentácia vlastných ukážok | ||
Galajdová Marieta | Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Moja trieda - 1.C | |
Interaktívna tabuľa v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 12 | Život a dielo Sama Chalúpku | ||
Využívanie interaktívnej tabule vo vyučovaní | III.ZŠ Prievidza | 12 | Slovenský romantizmus | ||
Riešenie konfliktných situácii v ped. činnosti učiteľa | Andragos PX | 8 | Výchovné problémy na výletoch | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa-zvuk,video,gafika | Andragos PX | 10 | Štúrovci | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Stredovek | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa - internet,prez. | Andragos PX | 8 | Humanizmus a renesancia | ||
Hanulíková Ľubica | Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Gymnázium Považská Bystrica | |
Interaktívna tabuľa v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 12 | Starovek-kultúra starovekého Grécka | ||
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Rímská kultúra | ||
Riešenie konfliktných situácii v ped. činnosti učiteľa | Andragos PX | 8 | Riešenie konfliktných situácií medzi učiteľom a žiakom | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa - internet,prez. | Andragos PX | 8 | Staroveký Rím | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Starovek | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa-zvuk,video,gafika | Andragos PX | 10 | Psychologické teórie | ||
Hegedüšová Anna | Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem. okruh | |
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Štatistika | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Výrazy | ||
Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Merná tepelná kapacita | ||
Hiklová Adriana | Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Moja škola - Gymnázium Považská Bystrica | |
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Princípy práce IKT | ||
Modernizácia vyučovania INF na ZŠ a SŠ | ŠPÚ Bratislava | 47 | Záverečná skúška ĎVUI | ||
Holincová Zuzana | Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Práca so slovnou zásobou a gramatikou v španielskom jazyku-Rodina | |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem. okruh | ||
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Španielsko - Barcelona | ||
Honeková Alena | Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem. okruh | |
Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Cestovanie | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Bývanie - konverzačná téma | ||
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Umenie a kultúra | ||
Hrenáková Erika | Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Učenie | |
Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Moja škola - Gymnázium Považská Bystrica | ||
Hrenáková Zuzana | Digitálne zručnosti v práci učiteľa - internet, prez. | Andragos PX | 8 | Romain Rolland - Peter a Lucia | |
Digitálne technológie v práci učiteľa-zvuk,video,gafika | Andragos PX | 10 | Realizmus vo svetovej literatúre | ||
Riešenie konfliktných situácii v ped. činnosti učiteľa | Andragos PX | 8 | Výchovné problémy v triede | ||
Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Moja škola - Gymnázium Považská Bystrica | ||
Použitie inteaktívnych technológii vo vyuč. procese | PcProfi, Prešov | 7 | Európsky realizmus | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Slovenská próza ppo roku 1945 | ||
Interaktívna tabuľa v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 12 | Honoré de Balzac - Otec Goriot | ||
Chudá Mária | Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Londýn | |
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Clouthes | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Predprítomný čas | ||
Využívanie interaktívnej tabule na hodinách ANJ | MPC Bratislava | 8 | Prezentácia vlastných ukážok | ||
Jarinová Zlata | Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Moja škola - Gymnázium Považská Bystrica | |
Interaktívna tabuľa v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 12 | Ľudské telo, bežné choroby | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Využitie didaktických testov vo vyučovaní | ||
Využívanie interaktívnej tabule na hodinách ANJ | MPC Bratislava | 8 | Prezentácia vlast. ukážok | ||
Jalakša Július | Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Slapové javy | |
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Obyvateľstvo-štruktúra | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Planéta Zem a jej zobrazenia | ||
Základy lezenie na skalách a umelých stenách | MPC Bratislava | 6 | Metodický výstup so skupinou cvičiteľov. | ||
Súčasné trendy v zjazdovom lyžovaní | MPC Bratislava | 10 | Praktická ukážka určeného metodického postupu | ||
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem.okruh | ||
Kardošová Lenka | Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Tráviaca sústava | |
Základy lezenie na skalách a umelých stenách | MPC Bratislava | 6 | Metodický výstup so skupinou cvičiteľov. | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Oporná sústava | ||
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Nervová sústava | ||
Kollár Viliam | Snoubordingový inštruktorský kurz | MPC Bratislava | 10 | Praktická ukážka určeného metodického postupu | |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem.okruh | ||
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Oporná sústava | ||
Základy lezenie na skalách a umelých stenách | MPC Bratislava | 6 | Metodický výstup so skupinou cvičiteľov. | ||
Modernizácia vzdelávania na SŠ s podporou IKT | MPC Bratislava | 35 | Fotosyntéza - využitie IKT v tématicom celku | ||
Súčasné trendy v zjazdovom lyžovaní | MPC Bratislava | 10 | Praktická ukážka určeného metodického postupu | ||
Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Fotosyntéza | ||
Kortman Dobroslav | Využívanie interaktívnej tabule na hodinách ANJ | MPC Bratislava | 8 | Prezentácia vo vlastnom vyučovaní | |
Interaktívna tabuľa v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 12 | Denný režim | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Športy a hry | ||
Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Moja škola - jazykové učebne na Gymnáziu Považská Bystrica | ||
Kuka Miroslav | Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem.okruh | |
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Prokaryota | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Oporná a pohybová sústava | ||
Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Obehová sústava - srdce | ||
Kukučková Ľubica | Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Zhodné zobrazenia | |
Kručay Rastislav | Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Renesančná filozofia | |
Kyselová Mária | Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem.okruh | |
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Alkalické kovy | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Uhľovodíky | ||
Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Redoxné reakcie | ||
Melišíková Zuzana | Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem.okruh | |
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | E.M.Remarque Drei Kameraden | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Práca s textom | ||
Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Móda | ||
Mikuláš Pavel | Moderné technológie spracovania šk. administratívy | SŠPG Bratislava | 7 | Elektronická školská dokumentácia | |
Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Magnoliophyta | ||
Základy lezenie na skalách a umelých stenách | MPC Bratislava | 6 | Metodický výstup so skupinou cvičiteľov. | ||
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem.okruh | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Štruktúra eukaryotickej bunky | ||
Microsoft Office 2007 | MPC Bratislava | 10 | Anatómia a fyziológia zraku | ||
Možutíková Lenka | Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Naša škola | |
Riešenie konfliktných situácii v ped. činnosti učiteľa | Andragos PX | 8 | Riešenie konfliktov v triede | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa - internet,prez. | Andragos PX | 8 | Podstatné mená | ||
Pažitná Marta | Microsoft Office 2007 | MPC Bratislava | 10 | Zmesi | |
Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Atóm | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Atóm | ||
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem. Okruh | ||
Potočníková Alena | Čítaním a písaním ku kriteckému mysleniu | OZ Orava | 15 | Aplikácia rámca EÚ vo VV procese (portfólio) | |
Využívanie interaktívnej tabule na hodinách ANJ | MPC Bratislava | 8 | Prezentácia vlastných ukážok | ||
Interaktívna tabuľa v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 12 | Bývanie - Housing | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Dobrodružstvo | ||
Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Moja škola - Gymnázium Považská Bystrica | ||
Pozníková Eva | Využitie interaktívnej tabule vo vyučovaní | MPC Bratislava | 8 | Prezentácia vlastných ukážok | |
Semančíková Posluchová Ivana | Využitie interaktívnej tabule vo vyučovaní | III.ZŠ Prievidza | 12 | Zakliata panna vo Váhu a divný Janko | |
Riešenie konfliktných situácii v ped. činnosti učiteľa | Andragos PX | 8 | Riešenie konfliktov v škole | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa - internet,prez. | Andragos PX | 8 | Ako napísať rozprávanie | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa-zvuk,video,gafika | Andragos PX | 10 | Odysseia - hrdinský epos | ||
Procházka Karel | Základy lezenie na skalách a umelých stenách | MPC Bratislava | 6 | Metodický výstup so skupinou cvičiteľov. | |
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Percentá | ||
Odborný príspevok v Zborníku z vedeckej konferencie | 3 | Priznané kredity podľa §47 ods.1 písm.e) zákona č.317/2009 Z.z. | |||
Schwartzová Anna | Využívanie IKT vo vyučovaní | ZŠ Mojmírovce | 15 | Prezentácia školy | |
Interaktívna tabuľa v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 12 | Typológia osobnosti | ||
Riešenie konfliktných situácii v ped. činnosti učiteľa | Andragos PX | 8 | Riešenie konfliktov na hodinách telesnej výchovy | ||
Základy lezenie na skalách a umelých stenách | MPC Bratislava | 6 | Metodický výstup so skupinou cvičiteľov. | ||
Súčasné trendy v zjazdovom lyžovaní | MPC Bratislava | 10 | Praktická ukážka určeného metodického postupu | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa - internet,prez. | Andragos PX | 8 | Stres | ||
Skladaný Miroslav | IKT na hodinách matematiky | MPC Bratislava | 15 | Vstupný/výstupný školský test z matematiky | |
Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Moja škola - Gymnázium Považská Bystrica | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa-zvuk,video,gafika | ANDRAGOS - PX | 10 | Lineárna rovnica | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa -internet,prez. | ANDRAGOS - PX | 8 | Kvadratická rovnica | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Štruktúra látok | ||
Využitie interaktívnej tabule vo vyučovaní | III.ZŠ Prievidza | 12 | Obvodový a stredový uhol | ||
Strinka Ľubomír | Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Dýchanie,anatómia afyziológia dýchacej sústavy človeka | |
Microsoft Office 2007 | MPC Bratislava | 10 | Telové tekutiny -krv | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Štruktúra eukaryotickej bunky | ||
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem. okruh | ||
Šujak Jozef | Interaktívna tabuľa v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 12 | SNO - 3.fáza | |
Využitie interaktívnej tabule vo vyučovaní | III.ZŠ Prievidza | 12 | Prvá svetová vojna | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa-zvuk,video,gafika | Andragos PX | 10 | Koniec 1.svetovej vojny | ||
Digitálne technológie v práci učiteľa -internet,prez. | Andragos PX | 8 | Totalitné režimy - fašizmus a nacizmus | ||
Využívanie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Beh Rozhľadu - tradičná školská akcia | ||
Riešenie konfliktných situácii v ped. činnosti učiteľa | Andragos PX | 8 | Riešenie konfliktných situácií na vyučovaní medzi žiakom a učiteľom | ||
Modernizácia vyučovania na SŠ s podporou IKT | ÚIPŠ | 35 | Česko-slovenský republika 1918-1939 | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Česko-slovenský odboj počas 1.svetovej vojny | ||
Vykonanie štátnej jazykovej skúšky z anglického jazyka | 60 | Priznané kredity podľa §61a odst.10 zákona 317/2009 Z.z. | |||
Uličná Daniela | Riešenie konfliktných situácii v ped. činnosti učiteľa | Andragos PX | 8 | Integračné metódy pri problém. účastníkov v skupine na vyučovaní | |
Digitálne technológie v práci učiteľa - internet,prez. | Andragos PX | 8 | Asertívne techniky - zvládanie kritiky a ocenenia | ||
Interaktívna tabuľa v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 12 | Asertivita a sebapresadenie - základné typy správania | ||
Snoubordingový inštruktorský kurz | MPC Bratislava | 10 | Metodika snoubordingového výcviku | ||
Základy lezenie na skalách a umelých stenách | MPC Bratislava | 6 | Metodický výstup so skupinou cvičiteľov. | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Asertivita | ||
Využitie IKT v práci učiteľa | ZŠ Mojmírovce | 15 | Semmering - zdokonaľovací jazyk., lyžiarsky a snowboardový kurz | ||
Vydrová Mária (riaditeľ školy je v personálnej kompetencii VUC) |
Finančná gramotnosť | MPC Bratislava | 14 | Ako si kúpiť lásku za peniaze (Etická výchova 2.roč, téma rodinný rozpočet - krytie nákladov na kúpu a chov domáceho zvieratka) | |
Microsoft Office 2007 | MPC Bratislava | 10 | Rozpustnosť látok | ||
Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Roztoky | ||
Tvorba učebnice"Chémia pre 3.ročník gymnázií" | 64 | Priznané kredity podľa §47 ods.3 a 6 zákona 317/2009Z.z. | |||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Chemická väzba | ||
Vykonanie štátnej jazykovej skúšky z nemeckého jazyka | 60 | Priznané kredity podľa §61a odst.10 zákona 317/2009 Z.z. | |||
Závadská Silvia | Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | MPC Bratislava | 14 | Aplikácia hodnotenia učebnej činnosti na vybraný tem. okruh | |
Microsoft Office 2007 v edukačnom procese | MPC Bratislava | 10 | Pravdepodobnosť, základné úlohy | ||
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Štatistika | ||
Využívanie IKT vo vyučovaní | MPC Bratislava | 25 | Bankové inštitúcie a ich funkcie | ||
Žernovičová Eva | Modernizácia vyučovania INF na ZŠ a SŠ | ŠPÚ Bratislava | 47 | Záverečná skúška ĎVUI | |
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | MPC Bratislava | 21 | Reťazce | ||
Finančná gramotnosť | MPC Bratislava | 14 | Úroky a úročenie | ||
V Považskej Bystrici,31. januára 2014 RNDr.Mária Vydrová, riaditeľka školy |